Megérkeztek a Nokia Asha 308 és a Nokia Asha 309 okostelefonok


A Nokia bemutatta a Nokia Asha 308 és a Nokia Asha 309 mobilkészülékeket, az Asha Touch család legújabb tagjait. A kettős SIM kártyás Nokia Asha 308 és az egy SIM kártyás Nokia Asha 309 gyors internet-elérést kínál a fogyasztóknak alacsony áron.

Forrás: Kütyü Magazin - 1431 napja Tovább a teljes cikkhez a Kütyü Magazin oldalára...

További hírek a Kütyü Magazin oldaláról

  • Az ESET kutatói felfedezték az első Twitter-üzenetek segítségével irányítható androidos kártevőt

    Az ESET kutatói felfedezték az első Twitter üzenetek segítségével irányítható androidos kártevőt. Az Android/Twitoor néven azonosított vírus működési mechanizmusa egyedülálló: a hagyományos vezérlőszerverek (C&C) helyett tweeteken keresztül irányítható.
    Kütyü Magazin - 1 órája
  • Itthon is bemutatkozik a Honor 8

    A Honor legújabb okostelefonja, a Honor 8 szeptember 2-ától a magyar piacon is kapható lesz. Nemcsak a készülék formaterve, hanem a tudáslistája is kecsegtető. A telefon többféle színben is kivitelben is elérhető lesz.
    Kütyü Magazin - 1 órája
  • A Samsung új szintre emelte a sportolók és a rajongók közötti kapcsolatot az olimpián

    A Samsung Electronics – a vezeték nélküli eszközök kategóriában az olimpiai játékok nemzetközi partnere –  a sportolók és a rajongók közötti kapcsolattartás és digitális kommunikáció újabb szintjét valósította meg a 2016-os riói olimpiai játékokon.
    Kütyü Magazin - 4 órája
  • Láthatatlan, mégis összeköt: európai hálózati kampány a Deutsche Telekomtól

    A Deutsche Telekom az Andrea Bocelli nevével fémjelzett új „Európa” kampányában a sztártenorral közösen hangúlyozza az egységes hálózat által összekapcsolt Európa fontosságát. A bennünket „láthatatlanul is körülvevő és összekötő hálózat” gondolata a Deutsche Telekom vezető európai távközlési szolgáltató stratégiájába illeszkedik. A nemzetközi kampány a DT 12 európai piacán jelenik meg, Magyarországon a mai napon startol. A Magyar Telekom kommunikációjának fókuszában a szolgáltató mobil és vezetékes internethálózata áll, amely összeköti az ügyfeleket mindennel, ami fontos számukra.
    Kütyü Magazin - 23 órája
  • Az egy éves Samsung Pay már közel 100 millió tranzakciónál jár

    A Samsung Electronics tegnap ünnepelte a legelterjedtebb mobil fizetési rendszer, a Samsung Pay egyéves évfordulóját – hét országban összesen majdnem 100 millió egyéni tranzakcióval.
    Kütyü Magazin - 2 napja
  • Új mobilok a Vodafone sajátmárkás kínálatában

    Egy új okostelefonnal és két új tablettel bővült a Vodafone június elején bemutatott hetes sorozatú sajátmárkás készülék családja.
    Kütyü Magazin - 2 napja
  • Új szereplők a Vodafone sajátmárkás kínálatában

    Egy új okostelefonnal és két új tablettel bővült a Vodafone június elején bemutatott hetes sorozatú sajátmárkás készülék családja.
    Kütyü Magazin - 2 napja
  • Előfizetői Lojalitás: kulcsszerepben Az élő VIDEÓ-STREAMING

    A mobil szélessáv terén folyamatosan változik az okostelefon használók fogyasztói magatartása, ezzel párhuzamosan pedig a hagyományos mérési eljárások segítségével már nem lehet meghatározni, a fogyasztók szolgáltatói preferenciáit, derül ki az Ericsson ConsumerLab legújabb, „Az élmény alakítja a mobil felhasználók lojalitását” című jelentéséből.
    Kütyü Magazin - 2 napja
  • Férfiak, nők, telefonok és a FOMO

    Ha egy barátra, egy kollégára vagy akár az orvosnál vár, mit gondol mennyi idő után veszi elő telefonját - két perc? Három? A Kaspersky Lab megbízásából a Würzburgi- és a Nottingham-Trent-i Egyetem közös kísérlete azt találta, hogy a résztvevők, akik egyedül várakoztak egy teremben, átlagosan csak 44 másodpercig bírták ki okostelefonjaik nélkül. A férfiak csak 21, míg a nők 57 másodpercet vártak.
    Kütyü Magazin - 2 napja
  • Vásárlásösztönző applikációval segíti a hazai kiskereskedelmet az SZTA befektetése

    A magyar piacon egyedülálló vásárlásösztönző alkalmazás piacra lépését támogatja a Széchenyi Tőkebefektetési Alap kockázati tőkéje. A BCONSHOP nevű mobilalkalmazás úgy segít a vásárlások során, hogy a felhasználók tartózkodási helye alapján juttat el hozzájuk az érdeklődési körükhöz igazított akciós ajánlatokat. A startup IT-cég a 60 millió forintos befektetésből elsősorban az alkalmazás továbbfejlesztését és magyarországi elterjesztését finanszírozza.
    Kütyü Magazin - 3 napja
C

Telefon gyorskereső

 ▲ hirdetés  ▲ hirdetés

Olvasói vélemények


▲ hirdetés 
▲ hirdetés